Przejdź do głównej zawartości

Sierpień na 5 (2018)

Hej!

Wakacje skończyły się już prawie miesiąc temu. O tej plrze w sierpniu byłam jeszcze nad moim ukochanym morzem, a teraz jestem w szkole... w sumie i tak nie jest źle.
Myślę, że to już najwyższy czas, żeby podsumować ten bardzo udany dla mnie miesiąc.

Zapraszam!


•Przygoda miesiąca•

Przygodą sierpnia 2018 jest mój wspomniany wyżej wyjazd nad polskie morze, bez którego moje wakacje to nie wakacje. Odkąd pamiętam spędzam przynajmniej kilka dni nad Bałtykiem co roku i szczerze - nie wyobrażam sobie zakończenia tej tradycji.
Oglądanie nadmorskich zachodów słońca, spacery plażą... to mnie chyba jakoś odstresowuje, a jakby nie patrzeć- przed wrześniem i rozpoczęciem roku szkolnego (szczególnie w nowej szkole) to jest bardzo przydatne. Poza tym tam wszędzie jest tak ślicznie... Jeżeli chodzi o mnie, to uważam polskie wybrzeże za naprawdę fotogeniczne - brzmi jak miejsce dla mnie, zawsze zapełniam tam dużo miejsca na karcie pamięci w moim aparacie...
Podsumowując, chcę znowu nad morze...















•Ulubieniec miesiąca•

Ulubieńcem zostają wspomniane wcześniej zachody słońca, które naprawdę kocham.
Wyżej pisałam, że moje ulubione to te nadmorskie, ale wszystkie są piękne.
Kocham patrzeć na zachody słońca, kocham robić im zdjęcia... Kocham to, że każdy z nich jest inny, wyjątkowy. Z lekko zachmurzonym niebem lub takim bez żadnej chmurki, te bardziej pomarańczowe i te bardziej fioletowo - różowe... 
Kocham je wszystkie.














Jeżeli chcecie zobaczyć więcej moich zdjęć zachodów słońca, to zapraszam na te dwa posty:



•Niespodzianka miesiąca•

Naprawdę zastanawiam się nad usunięciem stąd tej kategorii, bo za każdym razem mam problem z dopasowaniem czegoś do niej...
Przejdźmy po prostu dalej...


•Piosenka miesiąca•

No akurat do tej kategorii, to zawsze mam aż ZA DUŻO kandydatów. Może dlatego, że moje miesięczne playlisty trwają koło godziny... Po prostu podoba mi się dużo piosenek.
Do tego podsumowanie wybrałam  trzy:

- Fernando Cher, Andy Garcia (Mamma Mia 2)





- Lo Malo (Remix) Aitana, Ana Guerra, Tini, Greeicy





- Stand by you Rachel Platten







•Film miesiąca•

Film miesiąca to taki trochę powrót do przeszłości, bo to kolejna część z serii filmów o Kubusiu Puchatku, a jeden z tych filmów był moim pierwszym, na którym byłam w kinie.
Chodzi o film Krzysiu, gdzie jesteś?.
Kocham Kubusia i wszystkie jego powiedzonka, a poza tym kocham bajki...










No i to chyba wszystko, co chciałam w tym podsumowaniu napisać. 
Mam nadzieję, że podsumowanie września, który już właściwie się kończy, uda mi się napisać jakoś wcześniej...

Dzięki za czytanie.
Buziak!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Styczeń na 5 (2016)

Pierwszy miesiąc roku 2016 właśnie dobiegł końca, więc zaś na jego podsumowanie! Zaczynamy!! •Przygoda miesiąca• Styczniową przygodą są moje 14 urodzinki. Ten dzień slędziłam w szkole, ale było ok. Na hiszpańskim dostałam Sto lat po hiszpańku. Moje prezenciki to kamerka, coś w stylu GoPro, kolczyki perełki i słodyczeeeeee <3 •Niespodzianka miesiąca• Niespodzianką jest przyjazd Cande do Polski. Niestety nie mogłam być na spotkaniu, ale bardzo się cieszę, że przyjechała do Polski. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ją spotkam •Ulubieniec miesiąca• Ulubieńcem stycznia jest śnieg, którego w tym miesiącu trochę spadło. Kocham śnieżne zimy! •Piosenka miesiąca• W tym miesiącu będą trzy piosenki( w sumie nawet cztery), bo nie mogłam się zdecydować na jedną. 1. Una nueva estrella- Lodovica Comello http://youtu.be/fm9Nq4Tcg_0 2. Alas- Soy Luna http://youtu.be/bZYQtS668_o 3. -Po raz pierwszy widzę blask https://youtu.be/LD_OjKDTbOM -Veo en ti la luz https://youtu.be/9GzGUpYmqFc Czyli polska i his

DZIEŃ PRZED

Pomimo tego, że koncert dopiero jutro to dziś dla V-Lovers bardzo emocjonujący dzień! QS4460/TVS4460 Smart Wings - lot tego samolotu śledziły w ostatnim czasie polskie V-Lovers na radarach i kamerach lotniska w Łodzi komentując wszystko na Twitterze. Dużo emocji związanych z tym, że nasi idole lecą już nad Polską wylewałyśmy na tweety. Długo walczyłyśmy o to, aby zwrócili na nas uwagę, a teraz stawiają pierwsze kroki w naszym kraju. Śledziliśmy ich lot od Monachium aż po Łódź. Mały samolocik krążył po radarze a my nie mogłyśmy w to uwierzyć. Gdy kołowali już nad Łodzią z niecierpliwością czekałyśmy na pierwszy tweet od kogoś z obsady. Od lotniska Munich Airport do Łódź Władysław Reymont Airport. Gdy pojawiła się informacja o godzinie lądowania wszystkim strasznie mocno biły serca. Teraz tylko czekałyśmy na tweet od kogoś z naszych idoli. \ Nasz hashtag #WelcomeToPolandViolettaLive oraz #Violetty, #Polska czy #Łódź znalazły się w trendach. Ja sama zyskałam dużo follow! jeżeli chceci

Violetta Live- wspomnienia, filmy, ciekawostki

Cześć!! Dziś kolejna porcja wrażeń z Violetta Live wzbogacona o wiele nowych informacji i ciekawych filmów. Zapraszam! 1.FILMY Tu mam dla was kilka filmów, które ostatnio znalazłam na YouTube Violetta Live Polonia: Alba o polskiej akcji koncertowej kanał: Jorge Blanco Polonia Violetta Live Polonia: Jesteśmy jak rodzina kanał: Jorge Blanco Polonia Violetta Live- na lotnisku, przed hotelem podczas show kanał: Aliśka M. (fragmenty koncertu godzina 19.00) Violetta Live Polonia: Alba i Facu o polskim dubbingu kanał; Jorge Blanco Polonia Fragment koncertu (Emocje Tini, Soy mi mejor momento, Ser mejor) mój ulubiony moment (  możliwe, że któraś z flag lub jeden z banerów z przodu są moje) kanał: Anna N. (koncert godzina 14.30) Cały koncert godzina 19.00 kanał: Olivia Tomczak 2.CIEKAWOSTKI Tutaj przygotowałam dla was kilka ciekawostek, które dostałam na maila razem z reklamą sierpniowych koncertów. 1. Na koncert przygotowan